L'Ajuntament de Pineda crearà tres oficines per agilitzar tràmits amb l'administració local
Per seguir posant Pineda al dia, ha manifestat l’alcalde, s’ha fet un organigrama de vocació transversal, on hi haurà quatre grans àrees de gestió, coordinades des de l’alcaldia i la primera tinença d’alcaldia. Al capdavant d’aquestes àrees com a responsables polítics hi haurà quatre tinences d’alcaldia, que ostentaran Sílvia Biosca, Sandra Pérez, Santi Macip i Verònica Rebollo, respectivament.
L'objectiu d’aquest nou cartipàs, segons ha explicat l’alcalde Xavier Amor és dotar d'eficiència i proximitat la gestió municipal, millorar l'atenció als ciutadans en tots els serveis, facilitar tràmits i apostar pel manteniment sostenible de l’espai públic.
L’alcalde Xavier Amor ha dit que es crearan oficines noves per estar més aprop dels ciutadans. Una d’elles és l'oficina de permisos i llicències d'obra, dirigit a professionals i particulars, per agilitzar els tràmits i donar una resposta més ràpida al ciutadà.
Amor també ha parlat de l'oficina de prestacions d’ajudes i subvencions per centralitzar aquest servei que sovint col·lapsa l'entrada de l'Ajuntament.
També es crearà una oficina d'acompanyament a les entitats, sobretot pel que fa a les subvencions i altres ajuts. Aquest acompanyament ja es fa, però es reforçarà el servei i servirà per gestionar els diferents recursos que les entitats necessiten per fer les activitats.
Pel que fa a la regidoria de Barris, l’alcalde ha explicat que es vol descentralitzar. Tindrà punts d’atenció als ciutadans en 3 grans àmbits: Poblenou, el Barri de les Creus i el centre i les urbanitzacions i barris com el Carme, Bellamar, etc. Encara han de decidir si hi haurà un referent polític.
L’alcalde ha explicat que són reptes importants que ha d’assumir el nou organigrama de l’Ajuntament però confia en poder-los dur a terme de forma conjunta amb l’acord de tots els grups municipals.