El Govern electe de l'Ajuntament de Pineda anuncia tres noves oficines per agilitzar tràmits
Escolta l'entrevista a Xavier Amor
Seran en concret tres oficines, per a la tramitació de llicències per a fer obres d'urbanisme i gestions i llicències, adreçada sobretot a professionals i també als veïns per tenir un millor accés per a fer consultes i tràmits. Ho ha anunciat l'alcalde electe, Xavier Amor que també ha dit que es crearà una nova oficina per a tramitar gestions d'ajuts i informació sobre la tramitació de documentació i una tercera finestra adreçada a les entitats, per agilitzar les demandes.
Pel que fa a l'oficina per a permisos i obres, Xavier Amor ha dit que «ha de permetre agilitzar tràmits amb un accés més directe i efectiu».
Amor ha dit que «un segon servei serà una finestra per agilitzar tràmits de prestacions i poder acompanyar millor la població, igual que a les entitats, amb una altra oficina que els oferirà un millor servei».
Ha afegit que «l'Ajuntament ja ha redactat els projectes que han fet els tècnics el passat mandat i s'acabaran de dissenyar els propers mesos i començaran a funcionar el 2024». Xavier Amor ha dit que «el nou equip de govern voldrà ubicar les oficines en un espai físic per no tensionar més l'Ajuntament». Ha explicat que «sovint obtenir permisos és una tasca feixuga i cal solucionar alguns aspectes per fer-ho més àgil i fer arribar la informació a tothom».
Pel que fa a les entitats ha dit que «es vol millorar el servei cap a les associacions perquè són molt importants a Pineda». Ha afegit que «es vol millorar el seguiment a les entitats, facilitar alguns tràmits, i coordinar la petició de material per optimitzar-lo millor».
Xavier Amor ha fet públic que els propers dies anunciaran més mesures i també ho faran públic en un acte on presentaran la nova estructura municipal. També ha dit que «ja treballen en el disseny de les regidories», i es presentarà properament.