«L’alcalde t’atén» nou canal de comunicació per a la ciutadania de Pineda
Fotos: Ajuntament de Pineda
A les conseqüències socials i econòmiques que ha generat la pandèmia de la Covid-19 se li ha de sumar l’augment de volum de feina que han patit alguns organismes de gestió que provoca retards en el pagament de subsidis i ajuts.
Des de l’Ajuntament de Pineda de Mar es vol saber quantes persones del municipi es troben afectades per retards en el cobrament d’ERTE o de la prestació de l’atur amb l'objectiu d'intermediar amb l'administració de l'Estat per cercar una solució.
Es per aquest motiu que el consistori ha obert una línia de Whatsapp perquè aquestes persones afectades expliquin quina és la seva situació: quan es va aplicar un ERTE al seu lloc de treball i des de quan no el cobren, o des de quan fa que no reben la prestació de l’atur que els pertoca.
El telèfon habilitat per enviar els missatges és el 616447926 i es demana que no es faci mitjançant notes de veu. Des de l’Ajuntament s’intentarà donar resposta a les situacions plantejades per les persones usuàries.