Vés al contingut
1

L'OAC de l'Ajuntament de Pineda manté l'atenció telefònica per a tràmits urgents

L'Ajuntament de Pineda manté l'atenció telefònica i també online de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, l'0AC. L'atenció és per a tràmits urgents que puguin necessitar la ciutadania durant l'estat d'emergència.

 

Per exemple, algunes persones han explicat a Ràdio Pineda que necessiten de forma urgent el certificat d'empadronament, en forma de certificat digital. Són persones que volen fer els tràmits per aturar el pagament de la hipoteca, que és una mesura que preveu el govern central per l'Estat d'Emergència. En aquest cas se'ls demana un certificat d'empadronament que ha de fer l'Ajuntament. Des del Ajuntament Pineda de Mar ens han informat que, per aquest i d'altres tràmits urgents, podeu trucar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (matins):

93 767 15 60.

També podeu fer un correu electrònic a: ajuntament@pinedademar.org

També es poden fer tràmits al portal municipal: https://www.pinedademar.cat/ajuntament/tramits

 

 

Des de l'Ajuntament de Pineda es demanen que es posposin per a més endavant els tràmits que no siguin urgents ni imprescindibles.

 

En aquest enllaç trobareu tota la informació de serveis de l'Ajuntament de Pineda en aquests moments d'Estat d'Emergència pel Covid-19:

 

https://www.pinedademar.cat/coronavirus

 

Hi ha informació de serveis, Policia Local, serveis sanitaris, residus i neteja urbana, comerç obert i amb servei a domicili, voluntariat, circulació, atenció al públic a les dependències municipals i ajudes econòmiques entre d'altres