Vés al contingut
1

La campanya de primavera del Consorci de Turisme crida a fer un turisme “slow” amb l’estil de vida maresmenc

 

AQUÍ pots veure el vídeo promocional

 


 

La façana marítima de Pineda és protagonista del darrer vídeo de promoció comarcal. El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha llençat el darrer vídeo de la campanya “Maresme, de mar i de munt”, fent un recorregut per tot el que la comarca pot donar de si a la primavera i destacant aspectes com la gastronomia, el patrimoni, la cultura i els esports, però prenent un caire més “slow”, és a dir, l’anomenat turisme lent: fent una crida a viatjar sense presses, vivint l’experiència d’una forma més profunda, sense limitacions de temps i submergint-se en l’estil de vida maresmenc.


 

El vídeo convida a gaudir de la primavera practicant esports nàutics, passejant per les platges de sorra daurada o endinsant-se en els boscos i camins del territori per descobrir racons màgics o miradors amb vistes al mar. A més, la primavera és la millor temporada per gaudir dels productes d’horta de temporada, com la maduixa o el pèsol, que ja compten amb les seves pròpies jornades gastronòmiques, i on restaurants de la zona ofereixen menús especials maridats amb vins de la DO Alella. També el patrimoni de la comarca i la cultura, com els vitralls modernistes, hi tenen el seu espai.

En aquest darrer vídeo de la campanya hi apareixen l’Horta ecològica Pla de Munt de Palafolls; el taller Estralls i la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar; activitats nàutiques amb Vela Mataró, el restaurant Lasal del Varador i l’hort de Can Tria Ecològic, de Mataró; el Celler Bouquet d’Alella; Sant Mateu a Premià de Dalt, el Far de Calella, el passeig marítim de Pineda, i la Masia de Can Rosich de Santa Susanna.

Aquest vídeo tanca la campanya estacional que ha desenvolupat el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme per mostrar els atractius de la comarca en cada època de l’any, apostant per la desestacionalització del turisme. Tots ells donen la visió de les dues vessants del Maresme, de mar i de munt, amb dos tipus de paisatges que es combinen en una comarca ben rica en contrastos.

La campanya està dissenyada per reforçar el posicionament del Maresme com una de les principals destinacions a l'hora de reservar les vacances. Té l'objectiu d'atraure els turistes, però també de mostrar la vida local com a forma d'unió entre els visitants i els residents, garantint la sostenibilitat d'un dels motors econòmics de la comarca.