Vés al contingut
1

Pineda tindrà una oficina permanent de la Policia Nacional de tramitació de DNI i passaports

 

L’alcalde de Pineda, Xavier Amor ha informat que l’ajuntament està ultimant la tramitació per acollir una nova oficina de tramitació de DNI i passaports al municipi. Ho va confirmar ahir a l’acte de celebració de la Diada de la Policia Local en presència del Subdelegat del Govern a Barcelona Carles Prieto. L’alcalde de Pineda, ha destacat la importància d’aquesta oficina, ja que a banda de poder oferir un nou servei als veïns i veïnes de Pineda, l’oficina també donarà servei a la ciutadania de municipis propers. «La nova oficina serà referent a l’Alt Maresme amb potencial d’atraure a 200.000 persones».

 

Aquesta nova infraestructura neix d’una reivindicació continuada de l’Ajuntament de Pineda i després d’uns mesos de treball del consistori amb la Policia Nacional, de qui depèn la tramitació dels documents d’identificació. Fins ara la ciutadania de Pineda que havia de renovar el seu document d’identitat o passaport havia de traslladar-se a Mataró o a Lloret de Mar. La Policia Nacional també oferia de forma puntual el servei de renovació al municipi, però amb aquesta nova oficina s’oferirà un servei continu de dilluns a divendres i tot l’any.


 

La previsió és que la nova oficina de tramitació de DNI i passaports de Pineda de Mar pugui entrar en funcionament el primer trimestre de l’any 2022. L’ajuntament ja treballa en obrir un procés de licitació d’un local que reuneixi les condicions per poder albergar aquest equipament.

 

1
Carlos Prieto durant la seva intervenció

 

El lloguer va a càrrec del govern espanyol i també les despeses de personal. La futura comissaria tindrà una funció administrativa i no de seguretat ciutadana.