La coca, el cava i els petards, tradició per Sant Joan
Escolta aquí l'entrevista a Salvador Buch, Sònia Aurea i a Jordi Santamaria.
La coca de crema amb fruita continua sent la coca més demanada per Sant Joan
Amb l’arribada de la Revetlla de Sant Joan no poden faltar les típiques coques per celebrar la revetlla amb família o amics. La pastissera pinedenca Sònia Àurea de Sònia Aurea Cakes ha explicat que la coca de crema amb fruita es manté com la més sol.licitada, però també es demana molt la coca de xocolata fins i tot per damunt de la coca de crema i la de llardons.
Com a novetat i només per encàrrec, Sònia Àurea ha explicat que aquest any han creat una coca nova de xocolata blanca i crema, amb ametlla per sobre i ha animat a tothom a seguir les tradicions de menjar coca per Sant Joan.
El cava com a complement de la coca de Sant Joan
Un bon complement per acompanyar la coca de Sant Joan és un bon vi o un bon cava. Des de Wine Palace Santa Susanna, aquest any aposten pel cava ‘Aires de Tramuntana’, un brut reserva de marca pròpia apte per començar el sopar de la revetlla i seguir amb cava fins les postres. Jordi Santamaria director de la botiga Wine Palace de Santa Susanna ha explicat que segons quin cava triem per la nit de Sant Joan el podrem prendre durant el sopar i fins i tot amb la coca.
El sector de la pirotècnia preveu més vendes aquest Sant Joan perquè «hi ha ganes de revetlla»
Amb el solstici d’estiu arriba la revetlla de Sant Joan on un any més, no hi faltaran els petards, la coca i el cava. El sector de la pirotècnia preveu un augment de venda de petards i aquest any la tendència és comprar petards lluminosos. Salvador Buch de Piro Buch ha explicat a Ràdio Pineda que aquest any hi ha moltes ganes de revetlla. Salvador Buch ha explicat quins consells hem de tenir en compte alhora de manipular els petards. El sector de la pirotècnia de Catalunya preveu superar les vendes de petards per Sant Joan respecte 2019. El sector atribueix les bones previsions a l'optimisme i a les ganes de fer celebracions després de més d'un any de limitacions.
S'esperen més clients i més despesa i tot fa pensar que tindran més èxit els lots i productes amb més colors, i menys soroll.