Pineda participa a la 4a Jornada del Cercle de Turisme en que s'ha presentat la nova marca 'Viles Marineres'
Pineda ha participat a la 4ª Jornada del Cercle de Turisme, celebrada aquest dimarts a Món Sant Benet , a Sant Fruitós de Bages. A la Jornada, l'’Agència Catalana de Turisme ha presentat les noves marques i segells per aquest 2016. Pineda podria situar-se dins la marca “Viles Marineres” i adherir-se a segells com “Pobles amb encant” i “Pobles familiars de platja”, una qüestió que es podria confirmar properament, segons fons municipals.
Per la seva part, Ramon Riera, Diputat Adjunt de Turisme, ha dit a les jornades que el pressupost que es destinarà a turisme l'any vinent es duplicarà en relació al pressupostat per aquest 2015.
L'objectiu principal del Cercle de Turisme és impulsar la participació de les empreses del sector turístic en la promoció col·lectiva dels seus productes i les seves destinacions. Pineda forma part d’aquest Cercle que s’orienta cap a la innovació i el treball cooperatiu públic-privat.
A la Jornada, els participants han gaudit també del coneixement del Xesco Espar, conferenciant i expert en alt rendiment i en treball en equip, que ha exposat a grans trets el que ell anomena les 4 estratègies davant el canvi (cerca un bon objectiu i somia; usa els problemes per créixer; treballa en equip amb generositat, humilitat, confiança, entusiasme i compromís; i lidera i sigues capaç de reinterpretar l’entorn de manera positiva – liderar és inspirar- “el canvi és automàtic. El progrés no”)