Vés al contingut

Les destinacions turístiques han de potenciar noves experiències als visitants, segons es desprén del I Congrés de Turisme Familiar

El turisme familiar és un mercat on es compren experiències i sensacions amb molta sensibilitat estètica, i són aspectes que les destinacions han de tenir presents per potenciar la seva imatge. Aquesta és una de les conclusions del Congrés Internacional  de Turisme Familiar celebrat a Port Aventura i que va comptar amb la participació de Pineda, com a destinació d'aquesta marca.
En el Congrés, els diferents ponents, van remarcar que les famílies cerquen experiències d’ambient, de disseny, de restauració, de descoberta del patrimoni i de la cultura local, de la bellesa del territori i de la seva història. Per això, van explicar que les destinacions de turisme familiar, a més d'oferir qualitat a l'entorn i als hotels i càmpings, han de preveure també aquestes expectatives dels visitants i treballar-les.
Uns altres aspectes destacats que es van tractar al Congrés, i que les destinacions han de potenciar, són la comunicació amb els visitants, recollir les seves opinions, potenciar presència a les xarxes socials i oferir wi-fi al municipi. També es va parlar de la importància que tot els tipus de família possibles s'hi sentin a gust a la destinació i apostar per un turisme de qualitat, responsable i sostenible.