Salvador Llorens (100xCent per Pineda): 'Cal baixar l'IBI per reduïr la pressió fiscal'
El regidor de100xCent per Pineda, Salvador Llorens, ha obert el cicle d’entrevistes Diàleg als portaveus dels grups municipals de l'Ajuntament de Pineda. Durant l'entrevista, Salvador Llorens ha dit que s'hauria de donar més facilitats a les empreses perquè s'instal·lin al municipi i ha dit que si l'Ajuntament ha tingut superàvit, hauria de baixar els impostos, especialment, l'IBI.
Salvador Llorens també ha parlat de la necessitat de revaloritzar el cadastre i pel que fa al PP1, considera que hauria de servir per crear llocs treball.
Pel que fa a les obres de la Plaça Espanya, diu textualment que ''ell se’n desentén ja que apostava per fer un aparcament soterrat que també afectés la Plaça de les Mèlies'.
Salvador Llorens també ha dit durant l'entrevista que 'veu perill en que la justícia pugui donar raó a empresa fins ara gestionava Can Xaubet' i per això ha dit que caldrà ser molt prudent en tots els passos que es facin.
Salvador Llorens també ha tingut paraules per parlar de la nova llei de Racionalització que prepara el Govern central i ha dit que 'és un greu error'. Salvador Llorens de 100xCent per Pineda també ha dit que Catalunya mereix decidir sobre el seu futur polític i optar per independitzar-se i també ha dit que no descarta tornar-se a presentar a les properes eleccions municipals de 2015.
El programa Diàleg el podeu tornar a escoltar a www.radiopineda.cat