Vés al contingut

El complex esportiu de Can Xaubet serà gestionat per una nova empresa

L'Ajuntament de Pineda ha celebrat Ple Municipal aquest dijous, amb 13 punts en l'ordre del dia i tres mocions. El ple ha aprovat que el complex esportiu de Can Xaubet sigui adjudicat a una nova empresa. El ple ha aprovat una modificació del pressupost municipal per incorporar ingressos i despeses de Can Xaubet. L'ajuntament adjudicarà a una empresa, amb un nou concurs, el contracte de la gestió del programa d'activitats esportives d'aquesta instal.lació esportiva. El punt va ser exposat pel regidor d'Urbanisme, Jordi Masnou.

El regidor portaveu del PP a Pineda, Diego Sánchez, va dir que 'no s'han sentit part negociadora del procés i només se'ls demana que votin' i per això s'han abstingut. El PP considera que 'és un cas prou seriós perquè tots els partits participin de la decisió que prengui l'Ajuntament pinedenc i tampoc no està clar quans diners costarà aquesta decisió'.

El regidor de CiU, Jordi Pons, ha dit que 'el procés pot acabar costant molts diners als pinedencs i s'actua precipitadament donant la gestió a una altra empresa, tot i entendre que és un tema d'interès social'. També va demanar 'esperar la liquidació de l'anterior empresa abans de prendre cap mesura'.

El Regidor portaveu d'ERC-Junts per Pineda, Pere Aragonès, ha dit que 'van donar suport perquè l'Ajuntament fes el segrest de la instal.lació' però va alertar del cost que tindrà, i va preguntar com s'assumiran les pèrdues de l'anterior empresa que gestionava el complex. ERC-Junts per Pineda es va abstenir i va demanar que el complex 'no acabi tancant'.

El regidor de 100xCent per Pineda, Salvador Llorens, va votar en contra del punt i va qualificar la instal.lació de 'gafe' ja que arrossega un seguit de problemes des de la seva construcció. Llorens també va alertar del préstec que hi ha amb Bànkia. Llorent va dir que 'l'Ajuntament de Pineda s'ha precipitat de bona fe i això pot costar diners al consistori.

El regidor d'Urbanisme, Jordi Masnou, va dir que 'l'Ajuntament només compleix la llei i s'ha actuat ràpid per no tancar la instal.lació'. Segons va dir, es va haver de fer el segrest perquè del contrari 's'hauria tancat la instal.lació com a mínim, durant un any'. També ha anunciat que 'en breu, una nova empresa assumirà la gestió de l'edifici i s'hi faran les millores que són necessàries'.