Bones dades d'ocupació turística al Maresme el mes de juliol
L'Enquesta Flaix d'Ocupació Turística del juliol a les comarques de Barcelona presenta dades positives, especialment a les zones costaneres del Maresme i el Garraf, que registren ocupacions hoteleres superiors al 84%.
L'ocupació mitjana del mes de juliol en els establiments hotelers de la demarcació de Barcelona s'ha mantingut al mateix nivell que al juliol de l'any passat, un 75% en termes generals. A escala comarcal, de les comarques litorals, les ocupacions mes altes són per al Maresme i el Garraf, amb valors per sobre del 83% . Els càmpings han tingut una mitjana d'ocupació del 61,6% i els apartaments turístics, del 60,1%, i pugen la seva ocupació.
L'Enquesta Flaix d'Ocupació Turística està elaborada per l'Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona, a través del Laboratori de Turisme (LABturisme)