Reunió dissabte a Can Comas per col·laborar fent un cobrellit solidari amb la Marató
La Marató de TV3 a Pineda tindrà aquest any una novetat. Un grup de dones de Pineda han decidit fer un cobrellit de matrimoni amb retalls de roba, seguint la tècnica del pachtwork, i animar a totes aquelles persones que vulguin col.laborar a portar retalls de roba i participar de la confecció del cobrellit.
La regidoria de Cultura ha convocat per dissabte una primera trobada per explicar el projecte, les etapes i els materials necessaris del cobrellit solidari amb la Marató. Així ho ha explicat la regidora de Cultura i Ciutadania, Sònia Moraleda.
Per col.laborar caldrà portar retalls de roba de cotó (mida 20x20cm preferentment). El cobrellit solidari es sortejarà per la Marató de TV3. La reunió per participar és dissabte d'11 a 12 del matí a Can Comas de Pineda.