Vés al contingut

Avui es fa la XVI Jornada de Recerca Sanitària del Maresme a l'Hospital Sant Jaume de Calella

Avui se celebrarà la XVI Jornada de Recerca Sanitària del Maresme que anualment convoca la Filial del Maresme de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i que enguany s’organitza conjuntament amb la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.

Durant la jornada s’exposaran els estudis acabats o en fase final realitzats en diferents centres de la Comarca del Maresme. També es farà l’acte de clausura del curs acadèmic de la Filial conjuntament amb la Delegació Comarcal del Maresme del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona i s’atorgaran les tres beques a la recerca per les institucions que col·laboren amb la Filial de l’Acadèmia i es lliuraran els 6 premis convocats.

L’acte comptarà amb la presència de l'alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, i del Dr. Xavier Balanzó, Secretari General de la Fundació de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears. També hi serà el Dr. Joan Gurí, president de la Delegació Comarcal i el Dr. Josep A. Capdevila, president de la Filial del Maresme de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques.