Cent aturats menys a Pineda i un miler menys al Maresme
L'atur ha baixat a Pineda el mes de maig, amb un centenar de persones menys apuntades a les llistes de l'atur en relació amb l'abril, segons les dades fetes públiques per la Generalitat. És el tercer mes consecutiu que hi ha una lleugera baixada del nombre d'aturats a Pineda, coincidint amb l'arrencada de la temporada turística. El nombre total de desocupats a Pineda al maig ha estat de 3.058.
A tots els municipis de l'Alt Maresme ha baixat lleugerament el nombre d'aturats. A Calella l'atur també ha baixat en un centenar de persones i ara afecta a 1687 persones. A Malgrat hi ha 1687 aturats. A Tordera, 1767aturats. A Santa Susanna, l'atur afecta a 270 persones.
Al conjunt del Maresme, l'atur ha baixat en gairebé un miler de persones (983 persones menys). Hi ha, però, 39.898 aturats a la comarca.