L'Ajuntament de Pineda decreta serveis mínims per la vaga
L' Ajuntament de Pineda ha informa del decret de serveis mínims pactat entre el consistori i els representants sindicals el 8 de novembre de cara a la convocatòria de vaga d'aquest dimecres. Els Serveis Mínims decretats per l’Ajuntament de Pineda de Mar són:
Oficina d’atenció ciutadana: 2 persones per atenció al públic i atenció a la centraleta telefònica.
Brigades: 1 comandament i un equip mínim de manteniment per urgències: 1 operari cementi, 1 operari de manteniment, 1 operari de neteja viària i 1 operari enllumenat públic.
Benestar social: 2 persones d’atenció al públic (carrer Riera), 1 treballador social, 1 educador social i 1 treballador familiar.
Fe pública i assessorament legal preceptiu: 1 persona
Control i fiscalització de la gestió econòmica: 1 persona
Ràdio municipal: El personal imprescindible per donar continuïtat i informació ciutadana: 1 persona en horari de matí i 1 persona en horari de tarda.
Centre Innova: 1 persona d’atenció al públic (matí i tarda)
Noves Tecnologies: 1 informàtic.
Recursos Humans: 1Administrativa
Policia Local: d’acord amb l’article 38 de la Llei de Policies Locals, els policies locals no poden exercir el dret de vaga ni participar en accions substitutives d’aquest ni en actuacions concertades amb la finalitat d’alterar el funcionament normal dels serveis. No obstant, pel que fa al personal administratiu d’atenció al públic es designarà una persona.