El Consell Comarcal ajuda a les dones maresmenques que volen emprendre a partir dels 50
Posa en marxa amb el suport de la Diputació de Barcelona el programa “Emprendre als +/-50” que facilitarà poder iniciar un projecte que tinguin en ment o donar un impuls al que ja han iniciat.
És una proposta formativa totalment gratuïta que ajudarà les participants a guanyar confiança, clarificar les seves idees i enfortir la seva xarxa de suport a partir de dinàmiques de grup i tallers pràctics.
El programa es desenvoluparà en dues fases. La primera contempla 6 sessions formatives que s’impartiran el 8, 15, 22 i 29 de maig i el 5 i 12 de juny. La segona consisteix en un Meeting Point que tindrà lloc el 8 de setembre, 16 d’octubre i 20 de novembre.
La metodologia que s’aplicarà es basa en el treball en grup tot fomentant un espai de confiança, escolta activa i suport mutu entre les participants. Es combinaran tallers pràctics amb dinàmiques col·laboratives per desenvolupar habilitats emprenedores i personals, com el lideratge, la planificació o la comunicació. A més, a partir de debats, role-plays, pluja d’idees i l’anàlisi de casos reals, es generaran espais d’aprenentatge vivencial i actiu on cada dona podrà expressar-se lliurement, compartir inquietuds i inspirar-se en les experiències de les altres.
Les voluntàries de SeniorPlace Azucena Izquierdo i Pepa Bossy seran les dinamitzadores i les que acompanyaran i guiaran individualment les participants a aconseguir els seus objectius.