Màgia, malabars, coreografies, grans il·lusions i molta música a l’espectacle ‘El circ dels Impossibles’
Foto de portada: Mag Stigman
Una proposta de màgia i circ familiar, a càrrec del Mag Stigman, a la programació estable de l’Auditori. Presenta a Pineda l’espectacle “El Circ dels Impossibles” el dissabte 18 de maig a les 6 de la tarda. El preu de l’entrada és de 5€ que podeu comprar, de forma anticipada al web www.auditoripineda.cat i si en queden, el mateix dia a l’entrada de l’Auditori.
Es tracta d’un espectacle de màgia i circ familiar dinàmic, divertit, amb molt de color i de participació activa del públic. No hi faltarà la màgia, els malabars, les coreografies, les grans il·lusions i la música.
En aquesta nova aventura, el Mag Stigman parla del Circ dels Impossibles, un famós circ que antigament va ser considerat un dels majors espectacles del món. Amb dossis de màgia, il·lusió i sobretot, amb molt bon rotllo, Stigman intentarà que la màgia de la pista ressorgeixi com anys enrere.
Després del seu últim treball, “Més que Màgia”, el Mag Stigman s’endinsa ara en el fabulós món del circ per fer una festa escènica. Una autèntica experiència multidisciplinari que tothom recordarà.