El Centre Innova ofereix un nou curs de manipulador d’aliments i un d’ajudant de cuina
CURS MANIPULACIÓ D'ALIMENTS I SEGURETAT ALIMENTÀRIA
Per aquelles persones que per raó de la seva activitat laboral, té contacte directe amb els aliments durant la seva preparació, fabricació, transformació, elaboració, envasat, emmagatzematge, transport, distribució, venda, subministrament i servei.
L'objectiu d'aquest curs és capacitar les persones treballadores de l'àmbit de l'alimentació, formant-les perquè duguin a terme les seves activitats seguint unes correctes pràctiques d'higiene i fomentant hàbits i actituds correctes durant la feina.
DATA: El curs es realitzarà el 29 d'Abril de 2025 al Centre Innova. Us podeu inscriure a: https://forms.office.com/e/mMf8RVHRHg?origin=lprLink🔗
CURS D'AJUDANT DE CUINA + CERTIFICAT DE MANIPULACIÓ D'ALIMENTS
T’agradaria treballar en el sector de la restauració? Ara tens l’oportunitat de fer un curs pràctic i gratuït d’Ajudant de Cuina, amb moltes possibilitats reals de trobar feina un cop finalitzat.
✅ Formació pràctica
✅ Alta demanda de professionals
✅ Amb possibilitat de pràctiques i inserció laboral
Places limitades! No deixis escapar aquesta oportunitat.
DATES: 29 d'abril (formació de manipulació d'aliments 4h_ CENTRE INNOVA) // del 5 al 16 de maig de 9:30 a 13:30 Formació Ajudant de Cuina 40h_ a l'espai Concepte Artesà de la Cuina) https://g.co/kgs/VAxo75s
📩 Inscriu-te ara en el següent enllaç: https://forms.office.com/e/t4nRM9QqSs?origin=lprLink