Aquest dimecres al vespre es farà el trasllat de les imatges de la Confraria de Poblenou fins l’interior de l’església
Imatge d'arxiu
El trasllat es farà a partir de 2/4 de 9 del vespre. Ara fa 38 anys que les imatges no entren dins l’església i enguany, la Confraria ha acordat amb el rector que ha permès que hi puguin entrar. Hi seran des de dimecres fins la setmana que ve, en que tornaran a traslladar-se al local que té l’entitat al carrer Vallès.
Durant el Dijous Sant les persones que vulguin podran dipositar flors a les imatges durant tot el dia. I Divendres Sant es farà la processó pels carrers de Poblenou a partir de 2/4 de 7 amb la sortida de les imatges de dins la parròquia.
Ho consideren com un ‘acte històric’ i el lema d’enguany és ‘La llum’ que vol “remarcar l’esperança i l’emoció d’aquests dies i donar un sentit que vagi més enllà del religiós “.