L’Ajuntament de Pineda ampliarà aquest estiu l'oferta cultural i musical
Foto. Pexels
L’Ajuntament de Pineda ampliarà aquest estiu l'oferta cultural i musical. L’alcaldessa, Sílvia Biosca, ha manifestat la voluntat que aquest estiu Pineda pugui gaudir d’una programació musical i d’arts escèniques pensada per a tots els públics i repartida per diferents espais. L’objectiu també serà el de dinamitzar el sector comercial i de restauració, per tant, abarcaria tot el període estiuenc, des de Sant Joan fins l'inici del curs escolar.
Aquesta nova proposta sorgeix davant l'anunci de The Project d'aturada estratègica de l'edició 2025 del Festival Mar d'Estiu. El promotor ha anunciat que 'seguirà treballant per una nova edició renovada i ampliada pel 2026'.
L’alcaldessa de Pineda Sílvia Biosca ha explicat que «ja treballen en poder fer una programació de qualitat i pensada per a tothom».L’alcaldessa ha dit que «ha de ser una oferta que posi en valor la cultura i que sigui diversa, i a que més, es pugui mostrar a diferents espais del poble». Ha afegit que «tot just comencen a definir com pot ser la oferta cultural, però volen tenir en compte que tingui repercussió al sector comercial i de restauració».
Pel que fa al festival Mar d’Estiu, l’alcadessa Sílvia Biosca ha dit a Ràdio Pineda que «tant els ajuntaments com la productora s’han compromès a treballar de manera conjunta durant aquest període, per tal d’aconseguir que Mar d’Estiu es consolidi com el festival de referència el 2026». Ha afegit que «la Warner entra dins del projecte perquè ha absorvit The Project, i per això el projecte encara pot créixer més».