Vés al contingut
1

L’Ajuntament de Pineda sol·licita 20 noves places per a les llars d’infants

Foto: Ajuntament de Pineda

 

 

L’aprovació de la sol·licitud enviada a la Generalitat garantirà la cobertura del 95% de places sol·licitades a les llars municipals de Pineda. Les 20 places estarien adscrites a la Llar d’Infants Bressol del Mar, amb una distribució de les aules ja planificada.

L’Ajuntament de Pineda ha formalitzat una sol·licitud a la Generalitat de Catalunya per tal que el curs vinent el municipi pugui oferir 20 noves places a les llars d’infants. Unes places que es dedicarien al curs d’I2. La tramitació de la sol·licitud ha vingut motivada per la creixent demanda que ha registrat el municipi arrel de la gratuïtat de l’I2. La seva aprovació permetrà oferir un total de 160 places per aquesta franja d’edat, la qual cosa donarà cobertura a prop del 95% de les famílies que han demanat plaça a les dues llars d’infants municipals de Pineda.

Les 20 noves places sol·licitades s’afegiran a la Llar d’Infants Bressol de Mar, que disposa de les instal·lacions necessàries per incorporar els infants després d’una nova planificació en la distribució de la seva estructura amb la que s’adaptarà l’aula polivalent. La regidora d’Educació Ester Puertas ha dit que l’objectiu és reforçar els serveis públics: «seguim treballant per reforçar els serveis públics i no deixar ningú enrere». En aquest sentit, la regidora també destaca que «cal garantir-ne la qualitat i, a més d’ampliar places, també estem treballant en la millora de les instal·lacions per tal que aquestes puguin adaptar-se al creixement de demanda que estem registrant actualment».

 

Llistat de places

El resultat del sorteig de les places es donarà a conèixer el proper dilluns 17 de juny.El llistat d’adjudicacions de places definitiu es podrà consultar a les llars d’infants Marinada i Bressol del Mar, que les penjaran als seus centres a partir de les 16h. L’adjudicació d’aquestes noves vint places es faran efectives en quan es rebi l’autorització pertinent seguint l’ordre de llista d’espera.