El VAMMA valora la temporada de neteja de platges al Maresme i La Selva
El grup de voluntariat de medi ambient de l’Alt Maresme, el VAMMA, ha dut a terme una neteja del fons marí a Lloret de Mar.
Un cop fet el balanç de la feina feta, cal destacar que hi van participar 90 voluntaris i es van extreure més de 150 Kg. de brossa del fons marí: sobretot llaunes, plàstics, ferros, papers, etc. Entre els voluntaris hi havia mossos d'esquadra, gent d'Immersió científica, de la secció submarinista de Centre Excursionista de Lloret, dels submarinistes Amics de Sabadell, i l'equip de seguiment de l'estat del fons marí de VAMMA.
El VAMMA diu que la campanya d’enguany ha estat un èxit, i han tingut el suport de la Generalitat de Catalunya i diversos ajuntaments del Maresme i La Selva.