Vés al contingut
1

L'oficina de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona fa atenció telefònica

Aquest dilluns dotze oficines de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona ja poden atendre la ciutadania de forma presencial. És l’inici del procés de reobertura de les oficines, que aniran aixecant la persiana de forma esglaonada, garantint les mesures de seguretat per als empleats públics i els contribuents. La primera en obrir al Maresme és la de Mataró.


 

Aquesta atenció presencial a Mataró, que es portarà a terme amb cita prèvia, complementarà l’atenció no presencial, que es va reforçar des de l’inici de la crisi sanitària, i que s’està prestant a través del web de l’Organisme, l’adreça general de correu electrònic d’atenció ciutadana, i les adreces de correu electrònic de les oficines i els telèfons directes, que consten publicats al web, així com els telèfons genèrics 932 029 802  i 932 029 805.

Al web de l’ORGT es poden fer tots els tràmits, així com presentar escrits per mitjà del Registre Telemàtic. El ciutadà també pot emplenar un formulari deixant el seu número de telèfon perquè el personal de l’Organisme s’hi posi en contacte per respondre les seves consultes.

Per a l’atenció telefònica, s’ha desplegat un servei de més de 180 línies, des d’on es pot rebre i efectuat tràmits, com ara el pagament amb targeta de crèdit i la domiciliació de tributs.

 

 

Més de 435.000 tràmits online

Des de l’inici de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, l’activitat de l’Organisme respecte a l’exercici de les funcions delegades de gestió, inspecció i recaptació s’està desenvolupant amb normalitat, a través de connexió en forma remota del seu personal, i dels canals telemàtics i telefònics d’atenció ciutadana, que van ser ampliats, i que han estat utilitzats de forma intensiva pels contribuents.

Tal com reflecteixen les dades referides aproximadament a l’últim més i mig d’activitat (1 de maig-14 de juny), s’han registrat 435.193 tràmits efectuats al web de l’ORGT, 34.510 atencions per correu electrònic i 75.064 atencions telefòniques.