Vés al contingut
1

Vols cancel·lats: Havies de volar amb Vueling, Iberia o British Airways i no t'han tornat els diners?

Image by Free-Photos from Pixabay

 

Les persones consumidores domiciliades a Pineda de Mar que hagin reclamat contra Vueling, British Airways Iberia per haver cancel·lat vols pel coronavirus, si no han rebut la devolució de l'import dels bitllets, poden presentar una sol·licitud de mediació en consum al Servei Municipal de Consum de Pineda de Mar.

 

La petició es pot fer a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Pineda, al portal www.pinedademar.org (o bé a l'enllaç que trobareu a la nostra notícia de la web radiopineda.cat)

 

L'Ajuntament de Pineda traslladarà com més aviat millor aquestes reclamacions a l'Agència Catalana del Consum, que ha comunicat que realitzarà una mediació de manera global.
També podeu enviar-ho directament l'Agència Catalana del Consum a través del Formulari de Reclamació del web de consum.gencat.cat.

 

Afectacions del coronavirus per a consumidors i empreses

 

D'altra banda, i en relació al consum, aquí teniu l'enllaç de l'avís de l'Agència Catalana del Consum sobre Afectacions del coronavirus per a consumidors i empreses que es va actualitzant quan es produeix qualsevol novetat .