Vés al contingut

L'alcalde, Xavier Amor , inicia un nou cicle de trobades amb els veïns

L’Alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, ha anunciat un nou cicle  trobades veïnals amb l’objectiu de ser proper als ciutadans. Demà dissabte, Xavier Amor, visitarà els veïns de Can Pelai, el barri que hi ha entre l’Hotel Taurus i el Poblenou. La trobada serà a les 10 del matí a la Cafeteria Copacabana. L’alcalde de Pineda, Xavier Amor, ha dit que ha volgut trobar-se amb els veïns de Can Pelai perquè a l’agost també hi ha els residents de segona residència.

Xavier Amor ha dit que cal anar més enllà de trobar-se amb les Associacions de Veïns i intentar estar en contacte amb el màxim de gent possible de tots els barris.

Per l’alcalde de Pineda, les trobades són molt positives, perquè és una oportunitat per recollir propostes i també per explicar-se.

La trobada de Xavier Amor amb els veïns de Can Pelai  serà a la Cafeteria Copacabana (Av. Tarongers, 1, cantonada pg. Marítim), haches dissabte a les 10 del matí.