Càritas organitza un curs d'Atenció al Client a petició d'una gran superfície que oferirà llocs de treball
Si estàs a l'atur i vols fer un curs d'Atenció al Client, et pots apuntar a una nova formació que organitza Càritas a petició d'una gran superfície comercial, que després farà una selecció de personal entre els alumnes del curs de cara a la campanya de Nadal. Càritas Santa Maria, junt amb les Càritas de la zona, tenen obert el procés de selecció per participar al curs. Es demana el compromís de fer aquesta formació, d'un mes i mig de durada, del 31 d'octubre al 17 de novembre, i l'horari és de dilluns a divendres de 9 del matí a 2 del migdia.
La presidenta de Càritas Santa Maria, Raquel Camps, ha participat al programa És Migdia de Ràdio Pineda i ha destacat que la mateixa empresa va demanar que preparessin aquesta formació, amb l'objectiu d'oferir als alumnes llocs de treball de cara a la campanya de Nadal. Raquel Camps ha explicat que el curs inclou 64 hores teòriques, amb una formadora especialitzada, més 40 hores de pràctiques a l'empresa.
Càritas Santa Maria organitza a Pineda aquest curs, junt amb les Càritas de l'Alt Maresme. Raquel Camps ha dit que es demana un compromís d'assistència i aprofitament del curs, perquè les places són limitades. Per informació i inscripcions a les entrevistes per accedir al curs podeu trucar al 608 000 452
Escolta l'entrevista al programa És Migdia:
http://alacarta.radiopineda.cat/#/programs/esmigdia/radiopineda_podcast_3462