Aquest dissabte es fa un concert de Cant Coral amb les corals ‘Les Veus del Montnegre’ i la Coral Juvenil Santa Maria, a les 8 del vespre, a l’església de Pineda.
Us esperen a les 7 de la tarda. Dirigit a tothom que toqui algun instrument i vulgui participar. Si voleu gaudir d’una tarda musical, com a músic o com a públic. Tothom és benvingut a passar-ho tocant, improvisant i gaudint de la música en companyia.
El festival, aquest any, es fa a Catalunya i serà la primera vegada que Pineda hi col·labora. Més de 8.000 joves músics europeus tocaran a diferents poblacions catalanes, del 29 de maig al 1 de juny.
Aquest divendres a les 7 de la tarda a Can Jalpí. És la Jam Session de l’Escola Municipal de Música de Pineda on hi podeu participar, tant si sou músics com si només hi voleu assistir com a públic, per escoltar la música.
Aquest divendres a les 8 del vespre a Can Jalpí. Un espai on tothom hi pot participar, sumar-se i gaudir de la música, des de qualsevol nivell i disciplina.