S'allarga fins el 31 de desembre el període per fer tràmits a través de l'Ajuntament de Pineda per la gestió de l’Ingrés Mínim Vital
L’Ajuntament de Pineda obre una oficina dedicada exclusivament a la gestió de sol·licituds de l’Ingrés Mínim Vital. Aquesta oficina estarà formada per tres persones tècniques que respondran als dubtes que pugui tenir la ciutadania respecte a l’ajut estatal i gestionaran presencialment i amb cita prèvia les sol·licituds de l’ingrés d’aquelles persones que compleixin els requisits.
Les persones que es dirigeixin a aquest telèfon seran ateses per una persona tècnica que els farà una valoració respecte si compleixen els requisits o no per demanar l’ingrés. Si fos així, la persona interessada podrà demanar cita presencial per tal que la seva sol·licitud sigui gestionada per aquesta oficina, presentant degudament tota la informació requerida segons la seva situació.
Les persones que desitgin contactar amb aquesta oficina hauran de trucar al telèfon de l’ajuntament 937671560 de 8 a 15 h. Podran utilitzar aquest nou servei les persones empadronades a Pineda. L’Ajuntament de Pineda també ha posat en funcionament la pàgina web www.pinedademar.cat/ingres-minim amb informació sobre els beneficiaris, requisits, quanties i també els accessos al simulador de la Seguretat Social així com la gestió de l’ajut des de casa.