El Centre Innova du a terme la Quinzena Emprenedora, per a persones que volen muntar una empresa
Les persones que s'estiguin plantejant muntar la pròpia empresa poden assistir a les sessions formatives que s'impartiran fins al 9 de desembre. Es tracta de deu càpsules que tenen l'objectiu donar eines i coneixements a les persones emprenedores perquè puguin fer el salt de crear la seva empresa amb més coneixements. Algunes jornades de formació ja s'han fet.
En aquestes càpsules es tractaran coneixements previs, com ara com fer la Radiografia de la idea empresarial , com crear una empresa, comercialització i vendes, tipologia d'empreses i els aspectes jurídics, fiscals i de finançament. També els tràmits i pla d'empresa; la creació i posada en marxa, Què faig per guanyar diners?, La planificació econòmico financera i els impostos. L'última càpsula plantejarà la pregunta: Sóc una persona emprenedora? Què faig i per on començo?
Per més informació i inscripcions cal dirigir-se al Centre Innova, c. Torres Quevedo, 16 de Pineda, t. 937671560, innova@pinedademar.org
Sessions que resten de la 'Quinzena Emprenedora'
4 de desembre
Tràmits, creació i posada en marxa
10 .00-14.00
Biblioteca Serra i Moret
4 de desembre
Què faig per guanyar diners?
15.00-19.00
Centre Innova
5 de desembre
La planificació econòmico financera
10 .00-14.00
Biblioteca Serra i Moret
5 de desembre
Impostos agència tributària segons tipus d'empreses
15.00-19.00
Centre Innova
9 de desembre
Sóc una persona emprenedora? Què faig i per on començo?
9.00-13.00
Centre Innova