Vés al contingut

L'Ajuntament de Pineda organitza un curs de rus i un d'anglès per a comerciants i hotelers

Els comerciants i empresaris de Pineda podran aprendre rus bàsic en un curs que es farà a Pineda del 20 de novembre al 9 de desembre. Es tracta d'un curs de 24 hores de durada, en sessions de dues hores, en què es donaran nocions bàsiques per atendre els clients d'origen rus al comerç, restauració i l'hoteleria.
La regidora de Comerç, Consum i Turisme, Carme Aragonès, ha dit que és important pel  comerç i la restauració, poder tenir un lèxic mínim en idiomes, i el rus és un idioma emergent.
Carme Aragonès ha dit que de les enquestes que fan els turistes, un cop han fet les seves vacances a Pineda, destaquen com a punt feble, el fet que els comerciants o treballadors de l'hoteleria no saben idiomes, en general. El curs l'organitza l'Ajuntament de Pineda al Centre Innova, i l'horari serà de 2/4 de 3 a 2/4 de 5 de la tarda. Us podeu informar i apuntar al Centre Innova de l'Ajuntament de Pineda, al telèfon 93 767 15 60 (ext 864). Hi ha 17 places disponibles.
Durant aquestes setmanes també ha començat un curs d'anglès bàsic per a comerciants i per a treballadors de l'hoteleria.