Vés al contingut

La Mataró de Donacions de Sang de Pineda busca eslògan

La marató de donacions de sang de Pineda es farà el mes de setembre. Fins ara, s'han fet 6 edicions, i sempre es feien al juliol, però enguany es farà, com diem, al mes de setembre. Donar sang salva vides i les aportacions dels donants són imprescindibles. És el millor missatge per fer una crida a donar sang.

La Marató de Donacions de Sang de Pineda té per objectiu sensibilitzar, aconseguir nous donants i garantir les necessitats del Banc de Sang. La marató arribarà a la setena edició. Com cada any, serà una festa cívica i ciutadana que tindrà la participació d'entitats, associacions, empreses i col.laboradors. L'any passat hi va haver 328 persones que van participar a la Marató de donacions de sang de Pineda. 

I enguany, la Marató de donacions de Sang de Pineda busca un nou eslògan. Hi pot participar tothom però ha de ser clar, concís i engrescador per motivar a donar sang.

El concurs és obert a tothom i les propostes es poden enviar fins el 16 d'agost a l'adreça electrònica jmplanella@nadark.com o al telèfon 90 805 00 68.

El guanyador s'emportarà un abonament mensual per a Can Xaubet on podrà gaudir de tots els serveis.