Vés al contingut

Pineda acull la presentació del Pla de Màrqueting Turístic de la província de Barcelona

Pineda ha acollit aquest matí la jornada de presentació del Pla de Màrqueting Turístic de la província de Barcelona, organitzada pel Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme i per l'Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Pineda. El Pla de Màrqueting Turístic és una eina que recull les actuacions a fer perquè els principals atractius turístics de la província es puguin vendre, conjuntament amb Barcelona, com a ofertes de productes que interessin al turisme potencial. En definitiva, l'objectiu principal és augmentar el nombre de turistes que visiten Barcelona i província, dels 10 milions actuals fins als 13 milions de turistes anuals l'any 2015. Per això, la marca turística s'associa a Barcelona. La promoció turística es fa amb la marca “Barcelona és molt més”, junt a la marca Costa de Barcelona.

El Pla de Màrqueting destaca els divuit productes turístics principals, entre els quals hi ha el turisme de sol i platja a l'Alt Maresme, els parcs naturals i el Restaurant de Carme Ruscalleda. El Pla també exposa 16 productes turístics que es poden potenciar com la destinació de turime familiar, l'oferta nàutica i esportiva. També recull 45 productes turístics més com ara la celebració d'esdeveniments i festivals. El Pla de Màrqueting proposa 72 actuacions en l'àmbit turístic per impulsar a la província de Barcelona, segons s'ha presentat en la jornada d'aquest matí a Pineda.

La inauguració de la jornada ha anat a càrrec de l'Alcalde de Pineda, Xavier Amor, del President del Consorci de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme, Jaume Borrell i del Diputat de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona, Ramon Riera. Riera ha dit que cal posar en valor l'atractiu turístic del conjunt de la província que inclou la Costa de Barcelona i ha parlat de la importància de disposar d'un Pla de Màrqueting turístic que exposa els actius turístics de la província.

Per la seva part, l'alcalde pinedenc, Xavier Amor, ha destacat la importància de celebrar la jornada a Pineda. Amor ha dit que en matèria de turisme cal apostar per la millora de les gran infraestructures i per cuidar els detalls com el tracte amb els turistes perquè parlin bé i vulguin tornar de vacances. L'alcalde de Pineda ha dit que és important que els municipis de la Costa de Barcelona es puguin donar a conèixer i promocionar gràcies a Barcelona i també al Barça que són reconeguts arreu.

La presentació de la jornada ha anat a càrrec de la regidora de Turisme pinedenca, Carme Aragonès que ha dit que Pineda “té de tot” fer oferir als visitants. Aquesta jornada ha comptat amb la participació de càrrecs polítics i tècnics de les administracions públiques i representants del sector turístic. La jornada s'ha fet a l'auditori del Centre Innova de l'Ajuntament de Pineda.