Des d'ara, els serveis que fins ara prestava SOREA passen a ser gestionats per Agbar
Sorea ha transmès a Sociedad General de Aguas de Barcelona, S.A.U. (Agbar) la seva branca d’activitat de gestió del cicle integral de l’aigua a Catalunya, que fins ara ha desenvolupat Sorea. En conseqüència, des de l’1 de gener de 2021, els serveis que fins ara prestava Sorea a més de 250 municipis catalans passen a ser gestionats per Agbar. Aquest és el cas també de Pineda de Mar.
Així doncs, Agbar esdevé el nou gestor del servei i subroga la posició que tenia Sorea en aquests municipis. Aquesta transmissió no suposa cap modificació en la prestació del servei a les més d’1 milió de llars, empreses i administracions.
Agbar manté els mateixos canals d’atenció telefònica i les oficines d'atenció als clients.
934 953 540 (atenció comercial)
900 405 070 (reclamacions)
900 304 070 (avaries)
Oficina d'atenció a Pineda: carrer Major, 8.
Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I també es disposa d’un nou perfil de Twitter, que és @agbarclients.