Vés al contingut

La propera edició de l’Screaming Festival es farà a Calella

La propera edició de l’Screaming Festival, el festival de música rockabilly, es farà a Calella. El festival s’havia fet els darrers 4 anys, fins aquest mateix 2011, a Pineda, però ara torna a Calella. Ho ha confirmat l’Alcalde de Pineda, Xavier Amor, i avui mateix l’empresa que du a terme el festival ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Calella per dur el festival a aquesta població els propers 4 anys. L’alcalde de Pineda, Xavier Amor, ha dit que hi havia un compromís per a 4 anys però hi havia la intenció de continuar, tot i que l’organització ha volgut canviar de seu. Xavier Amor ha dit que s’ha parlat amb els organitzadors del psicobilly fesrtival i aquest sí que podria mantenir-se a Pineda en una carpa que s’instal.larà a Can Xaubet.

L’alcalde de Pineda, Xavier Amor, ha dit que han fet tot el possible per mantenir el festival però els organitzadors han decidit anar a la Fàbrica Llobet de Calella. Al darrer ple municipal, els grups polítics van demanar a l’equip de govern a fer tots els esforços en mantenir els festivals a Pineda.
Pineda ha acullit  aquest festival des de l’any 2008 amb un gran èxit de participació i segons un estudi publicat recentment aporta uns beneficis de 3 milions d’euros al muncipi. Ara l’equip de govern es posa a treballar per aconseguir nous festivals per Pineda.