19ena Cantada Escolar de Pineda: “És el millor dia de la meva vida, és com cantar en un gran escenari”
Fotos: Ràdio Pineda
Escolta AQUÍ el programa 'SORTIM' dedicat a la 19ª Cantada Escolar
Aquest divendres a 2/4 d’11 del matí a Can Xaubet amb la participació de 1500 nens i nenes de les escoles de primària de Pineda: Sant Jordi, Montpalau, Mediterrània, Antoni Doltra, Jaume I, Aloc, Fedac Pineda, escola Poblenou i l’escola d’Educació Especial Horitzó.
La Cantada Escolar a Pineda es fa des del 2004, amb cançons preparades pels mestres de música de les diferents escoles. Forma part del calendari educatiu i té el suport de l’Ajuntament de Pineda.
La Cantada d’aquest any porta per títol ‘Cantàstics’, un joc de paraules entre ‘Cantada’ i ‘Fantàstics’, i està dedicada als infants i al seu futur. La Daniela i el Sergio, alumnes de l’escola Montpalau han explicat com viuen el matí de la Cantada. Han parlat de nervis però també «estan contents de participar».
La Daniela i el Sergio, al programa 'SORTIM'
Marc Álvarez, mestre de música de l’escola Mediterrània i Dolors Nogueras directora i mestre de música de l’escola Montpalau, han explicat que els missatges de les cançons triades d’aquest any parlen d’apoderament, autoestima i confiança en un mateix.
Dolors Nogueras i Marc Álvarez als estudis de Ràdio Pineda, al programa 'SORTIM'
Com cada any, estaran acompanyats pels músics Joan Bernaus al baix, Pau Pomés al teclat, Pep Romaguera guitarra elèctrica i arranjaments i Adrià Sanz a la bateria. La cantada és oberta a tothom i es demana que els assistents que hi vagin, ho facin, si és possible, a peu.
Ràdio Pineda farem connexions en directe via Instagram @radiopineda i la 94.6 FM.