Tens una empresa de serveis de nova creació? Estàs a punt de crear-la?
El viver d'empreses del Centre Innova és un espai destinat a la ubicació temporal de petites empreses de nova creació per a que aquestes tinguin al seu abast un conjunt de serveis que facilitin el funcionament de l'empresa durant els seus primers anys de vida.
Funcions principals
- facilitar l'espai físic per a la ubicació del projecte empresarial
- oferir serveis comuns als diferents projectes: recepció, neteja, ...
- orientar i informar les iniciatives empresarials per facilitar la seva maduració i desenvolupament
- formar als emprenedors perquè puguin gestionar millor els seus projectes.
Condicions d’accés
Podran accedir al viver aquelles persones que tinguin un projecte empresarial, preferentment catalogat dins dels nous filons d'ocupació, i vulguin fer-lo realitat, així com les empreses ja constituïdes i que comptin amb menys d'un any d'antiguitat.
Documentació a presentar
Els interessats podran presentar sol.licitud acompanyada d'un sobre tancat amb tota la documentació que es detalla en el present punt.
A la caràtula del sobre a presentar, s'especificarà "Concurs autorització d'ús temporal dels mòduls oficina Viver empreses al Centre de Desenvolupament Econòmic i Empresarial Innova", s'indicarà si és per ús individual o ús compartit i s'hi farà constar el nom i cognoms o raó social titular del projecte.
La documentació a incorporar en aquest sobre tancat és la següent:
-
El Pla d'Empresa, consistent en una memòria detallada del projecte empresarial. Ha d'incloure:
-
Dades personals de l'emprenedor/a i/o promotors /es del projecte.
-
Nom del projecte o de l'empresa
-
Forma jurídica prevista o adoptada per l'empresa
-
Objecte de l'activitat
-
Singularitat i aspectes diferencials de l'empresa pel que fa a la competència.
-
Estudi de mercat dels productes/serveis objecte de l'activitat empresarial en referència a l'entorn immediat: municipi, comarca, província...
-
Calendari d'iniciació i consolidació empresarial (projecte a 3 anys)
-
Pla d'inversions i despeses inicials (projecció a 3 anys)
-
Necessitat de recursos logístics i humans per la realització de l'activitat empresarial
-
Pla de finançament (projecció a 3 anys)
-
Facturació prevista durant el primer any
-
Proposta de preus de venda de productes/serveis
-
-
En cas de participants que legalment no s'hagin constituït com a persona jurídica en el moment del concurs, declaració jurada comprometent-se a formalitzar-la en el cas que resulti adjudicatari.
-
En el cas de persones jurídiques ja constituïdes Certificat d'Hisenda i Seguretat Social conforme s'està a corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social o bé compromís d'aportar-ho en el cas que resultés finalista del concurs.
-
Currículum de l'experiència professional i informes d'altres llocs on hagi treballat fins ara de cadascuna de les persones físiques que composen l'empresa i/o iniciativa empresarial.
-
Còpia de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil o declaració jurada comprometent-se a formalitzar-la en el cas que resulti adjudicatari.
-
Document o documents que acreditin la personalitat física o jurídica i la seva representació, en el seu cas, del signatari de la proposició, consistents en:
-
quan es tracti de persones físiques o empresaris individuals, Document Nacional d'Identitat del concursant.
-
quan l'empresari sigui persona jurídica, fotocòpia compulsada de qui ostenti la representació pública administrativa, o escriptura de constitució de la societat mercantil, degudament inscrita al registre mercantil.
-
en el cas de persones jurídiques ja constituïdes document acreditatiu de l'alta de l'impost d'activitats econòmiques (IAE), en l'epígraf corresponent a l'activitat que dugui a terme, completat amb una declaració responsable de no haver-se donat de baixa en la matrícula de l'esmentat impost.
-
qualsevol altre document d'interès per l'administració.
-
Lloc de presentació
La sol.licitud es podrà presentar al Registre General de l'Ajuntament de Pineda de Mar, de dilluns a divendres de 8.30h a 14.00h