Continuen suspeses temporalment les visites als pacients ingressats a l’Hospital de Calella
ACTUALITZACIÓ
La Corporació de Salut manté aquesta mesura, que va prendre el 17 de desembre, donada la situació provocada per la Covid-19, amb un augment progressiu de la incidència i de contagis al territori . Per tant, estan suspenes les visites a l’Hospital de Calella als pacients ingressats, que inclou les persones que es troben a les plantes d’hospitalització i també les que són a l’àrea de crítics i a la Unitat Polivalent d’Observació (UPO) del servei d’Urgències. En tots els casos, són els professionals sanitaris els qui podran autoritzar visites puntuals, sempre sota criteri assistencial.
També estan suspeses l’entrada d’acompanyants a hospital de dia i a la unitat de cirurgia sense ingrés. I tampoc es permet anar acompanyat a consultes externes i en la realització de proves, a excepció de menors d’edat, persones amb discapacitat intel·lectual, trastorn de la conducta o de salut mental i aquelles en què es consideri que l’acompanyament pot facilitar el procés assistencial.
Reducció de l’activitat quirúrgica no urgent amb ingrés
A banda de la suspensió temporal de visites també s'ha reduït l’activitat quirúrgica no urgent que requereix ingrés, donant prioritat a tota l’activitat no demorable i a l’atenció urgent. Es mantindrà l’activitat que no requereix hospitalització, per tant, la cirurgia sense ingrés. L’objectiu principal d’aquesta mesura, que és excepcional i es revertirà tan bon punt les dades ho permetin, és alliberar llits de les plantes per poder atendre els pacients afectats per la Covid-19 o no que ho requereixin.
Es manté obert el punt de recollida d’objectes personals
Per a tots els familiars que necessitin fer arribar puntualment objectes personals als pacients es manté habilitat el punt de recollida situat al Punt d’Informació de l’Hospital de Calella en horari de 15 h a 19 h de dilluns a divendres. Les pertinences rebudes es repartiran tan aviat com sigui possible en funció de la disponibilitat dels professionals.