Rialles i aplaudiments en l'estrena de la comèdia de l'estiu a Pineda, 'Servei a Domicili'
El ritme i el bon humor són els ingredients principals de l'obra que s'ha estrenat aquest diumenge al Centre Cultural, amb una de les comèdies més esbojarrades Ray Cooney, "Servei a Domicili". L'obra, dirigida per Rafa Ibañez, va ser seguida amb rialles i aplaudiments al llarg de la funció, en el seu primer dia a l'escenari davant del públic. Així ho ha explicat al director de l'obra a Ràdio Pineda.
Rafa Ibañez, a més de dirigir el muntatge també actua al costat de Joan Rodés, Sebastián Brill, Ramon Carré, Míriam Tomàs, Anabel Lanzo, Jordi Pratsevalls, Maria Carrascosa, Montse Comas, Carla Ibañez i Mireia Nogué. Els actors i actrius han explicat als micròfons de Ràdio Pineda que han viscut l'estrena amb molta il.lusió i una mica de nervis, i que estan molt contents del resultat.
“Servei a domicili” es representarà tot el mes de juliol. Els dissabtes 16, 23 i 30 de juliol a les 10 de la nit i els diumenges 17, 24 i 31 de juliol a les 7 de la tarda. Les entrades ja es poden adquirir on line a www.ccrpineda.com i en el 93 762 33 23.
"Servei a domicili" es va estrenar el 1983 a Londres, on es va representar durant 12 anys de manera ininterrompuda. Ray Cooney, (Londres 1932), és autor d'èxits com “Políticament incorrecte”, o “Diner negre”, representades per la companyia del Centre amb gran èxit.