El Punt Avui publica una entrevista a l'alcalde Xavier Amor
El diari El Punt Avui ha publicat una entrevista a l'alcalde de Pineda, Xavier Amor. L'alcalde pinedenc parla del seu tercer mandat com a alcalde pel PSC i del pacte amb CiU, del que diu que el van signar perquè volien un mandat estable. Diu que ''confia en que anirà bé i pensa governar per tothom''. Explica que el PSC va intentar fer un pacte amb ICV-EuiA però finalment, van decidir restar a l'oposició. Xavier Amor diu que té un govern que aplega experiència i persones noves, i diu també que s'han reestructurat àrees del govern, tenint en compte també que en l'actual mandat no hi ha cap càrrec de confiança.
En l'entrevista, Xavier Amor diu que afortunadament ''a Pineda no hi ha grans conflictes'' i també explica que ''Pineda té una gran diversificació econòmica si bé és veritat que no hi ha cap sector destacat''.
En l'entrevista destaca la necessitat de desenvolupar el PP1 com a estratègia de futur.
En l'entrevista de dues planes, Xavier Amor diu també que ''pensa que 12 anys a l'alcaldia ja seran suficients per una persona com ell, que -assegura- viu intensament la política i això li fa renunciar a una part de la seva vida personal''.
L'entrevista la podeu llegir sencera a www.elpuntavui.cat/pinedademar.html