L'ANC omple les places d'autocar per la manifestació de la Diada
L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ja ha omplert totes les places disponibles des de Pineda per anar a la manifestació de l'Onze de Setembre. Finalment, han omplert un autocar de dues plantes i un de convencional. Les persones que s'han apuntat a l'últim moment des de Pineda i Poblenou aniran amb els autocars de l'Assemblea Nacional Catalana que surten des de Calella.
Per la seva part, Esquerra Pineda-Junts x Pineda han emès un comunicat en què anuncies que aquest diumenge col·laboren amb la parada de l'ANC a la Plaça les Mèlies. Hi seran entre les 6 de la tarda i les 9 del vespre i allà, qui hi estigui interessat, podrà adquirir samarretes o estelades que l'ANC posarà a la venda.
En el comunicat, Esquerra Pineda-Junts x Pineda animem a tothom a col·laborar amb l'ANC de Pineda de Mar i a assistir a la Manifestació del proper 11 de Setembre a Barcelona.