S'ha constituït el Consell Comarcal del Maresme pels propers 4 anys
Aquest migdia s’ha constituït el Consell Comarcal del Maresme amb un govern format per Convergència i Unió i Partit Popular. El President és l'alcalde de Sant Vicenç de Montalt, Miquel Àngel Martínez (CiU) i el regidor pinedenc Diego Sánchez (PP) és vicepresident. Els també pinedencs Sandra Villarte (PSC) i Xavier Zarco (PP), formen part de l’organigrama del CCM, Sandra Villarte com a Consellera i Xavier Zarco com a Director de l’Àrea de Promoció Econòmica.
El vicepresident de Consell Comarcal, Diego Sánchez, ha dit que afronta amb “orgull i il.lusió” poder treballar per la comarca des d’un càrrec de govern al Consell Comarcal. Diego Sánchez ha recordat que el PP ha obtingut la vicepresidència arran del pacte comarcal amb CiU. També ha explicat que l’objectiu principal és treballar per millorar la qualitat de vida a la comarca. Per la seva part, el portaveu del PP de Pineda, Xavier Zarco, serà Director de l’Àrea de Promoció Econòmica. Zarco ha explicat quines seran les tasques principals en aquesta àrea.
El plenari del CCM està format per 33 consellers o conselleres que, després del resultats de les eleccions municipals del passat 22-M, es distribueixen en: CiU (12); PSC (9); PP (4), ERC (4), ICV (2), CUP (1) i PxC (1), per al mandat 2011-2015. L’elecció per a ser conseller o consellera del plenari comarcal és indirecta, ja que la seva composició la designen les formacions polítiques a partir dels resultats de les eleccions municipals. La condició imprescindible per a ocupar el càrrec és que han de ser regidors o regidores en algun dels consistoris de la comarca.